loading...
مای دیس لاو موزیک
ɱøɦΛɱɱΛƊ h.m بازدید : 248 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (1)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تیم رسانه موزیک در تاریخ 1395/05/31 و 15:28 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت دوستان عزیز
اون دسته از کسانی که به سایت موزیک موزیک ویدئو سریال فیلم سینمایی علاقه دارند
میتونن اعلام کنند تا یک گروه تشکیل بدیم.
هاست با من. دامنه mp3up.ir . anticmusic.ir دارم.
دامنه لازم باشه میخرم.خرج کل رسانه با خودم.
انتقال سرور به سرورو موزیک ویدئو و سریال دارم : اونایی که نمیدونن (این قابلیت بدون کم کردن یک کیلو بایت از ترافیک شما فایل هایی با حجم بالا رو با فرمت های مختلف zip mp4 و ... از روی هاست مقصد به هاست مبدا(هاست خودمون) انتقال میده. با قابلیت تغییر نام فایل.

درحال حاضر سیستم تغییر تگ آنلاین هم داریم که کار کردن باهاش خیلی ساده و به صرفه هست.(کسانی که نمیدونن : این سیستم بدون نیاز به دانلود موزیک و تغییر تگ دستی دستی آن و آپلود مجدد آن ..فقط کافیه لینک مستقیم اهنگ رو از یک سایت قرار بدیم و اطلاعات دلخواه رو مثل اسم البوم خواننده سال انتشار و کاور .... رو بهش بدیم و روی گزینه ویرایش کلیک کنیم و لینک جدید موزیک شخصی سازی شده رو دریافت کنیم.

آدرس سیستم تغییر تگ آنلاین: music.mp3up.ir
آدرس سایت فعلی: mp3up.ir
دامنه anticmusic.ir هم با دو سال سابقه فعالیت موزیک دارم البته اگه بخوایید دامنه جدید میخریم.
تصمیم من کاملا جدیه.

اعتقاد من : کاری رو که یک نفر توی ده روز انجام میده. 5 نفر توی یک روز انجام میدن.

درضمن : بنده هیچ گونه هدف مالی ندارم و در اولویت اول کاری قصدم پیشرفت پیشرفت پیشرفت
حالا بعدا اگه امکان کسب درامد به وجود اومد.هرکدوم سهم عادلانه خواهیم داشت.اینم واسه اونایی که تو فکر درآمد هستند.

در تلگرام با شماره 09211474377 تماس بگیرید. این یک پیشنهاد تکرار نشدنی است.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طـــــــرفدار کـــــدام خواننده ایـــــد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1817
  • کل نظرات : 314
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 871
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,830
  • بازدید ماه : 1,830
  • بازدید سال : 71,285
  • بازدید کلی : 1,218,801